reklama

trápnosť a iné pokusy

sedim prsi robota stoji a ja rozmyslam preco? asi preto ze nerobim, lebo prsi a ja rozmyslam. pisem prsty behaju po klavesnici pomalsim tempom je cas ist domov, diakritiku zo zasady nepouzivam nech je dojem nenastrbeny. vtipne co? skor dost trapne, niekedy vsak aj trapne myslienky maju svoju podstatu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

pokus o trapnost nie je nikdy lahky. trapnost musi byt dostatocne trapna, iba vtedy je zaujimava napr. ako tento moj pokus, ci mi na sme tento moj uvodnik schvalia.

prvy clanok by mal byt super, nabity zaujimavymi faktami, fotkami ako ma nahanaju domorodci v zapadnutej dedinke na kraji sveta, tazkymi metafyzickymi otazkami o podstate bytia, dojimavymi pribehami o laske, rodinnych tragediach atd.. tychto par riadkov nepslna vyzadovane kriteria napriek tomu mam pocit ze niecim vybocuju zo sivej priemernosti kazdodeneho zitia.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

sam som zvedavy

michal kohn

michal kohn

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

clovek ako každý iný s výhradou asociálnosti a lásky k prírode, lozeniu a cestovaniu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu